Thursday, 3 September 2015

Birthday Theme Party

Hiii,

Planning nak celebrate Adam & Dani birthday. Theme party or normal party. 

Kalau tgk style mat salleh memang best buat theme party. At least kat goodie bag tu pun da cukup kan. 

Since Dani pun da pegi skool, maybe celebrate kt skool je la dengan friends and teachers kan. 






Nanti difikirkan semula. 

Thank You 
for visiting my humble blog.

Special Offer!!!

Salam Jumaat semua, 

Sempena hari Jumaat yg sangat berkat ni, 
terasa macam nk buat promo plak..







Beli 4 pack of Bio Seleza Feminine pad
for only
RM100 including postage

Pantyliner - 30pads
Daysafe - 10pads
Nightsafe - 8pads
Nightsafe Extra Long - 8pads

Boleh mix as long cukup 4 packs.
Best kan!!!!!
Ni lah time nk berjimat..

Testimoni pengguna Bio Seleza:








Jangan buang masa lagi.
Contact me skrg!!!






Wednesday, 2 September 2015

MY BLOG NEW LOOK!!

Salam Semua, 

Pepagi dah bikin havoc nak update template blog yg rasa nya macam dah outdated jer. So decide cari header baru, tukar font, tukar kaler skit, skrg da selera sikit nak tengok. Harap uollss pun selera la nak tengok blog saya yer. 

Just nk buat promo skit kat sini....





Promosi Super Murah




So, jangan tunggu lagi tau. 

PM me today



Monday, 31 August 2015

Testimoni Mineral Coffee

Salam Semua, 

Ramai yg PM tanya Mineral Coffee boleh kuruskan badan ke? Mineral coffee boleh bagi tenaga ke? Camne tu sbb tu cuma kopi jer..

Jap yer.. Mineral Coffee ni bukan macam kopi 3 in 1 biasa kt Giant tu tau. Ni kopi lain luarbiasa. Sebab apa LUARBIASA, sebab kopi ni bukan jer boleh kuruskan badan, tapi ada banyak lagi keistimewaan lain. 

Antaranya: 
1. Menghilangkan migrain


2. Beri tenaga sepanjang hari

3. Rasa kenyang je & boleh menguruskan badan. 



4. Boleh kurangkan alahan utk ibu mengandung



5. Boleh menghilangkan Migrain jugak.


Pada kawan-kawan yg nak mencuba, sekotak hanya RM30 saja utk 20 sachet. Harga tak termasuk caj penghantaran yer. Yang nak COD area Wangsa Maju, Setiawangsa, Ulu Kelang, Keramat pun boleh juga. 


Whatsapp me 012-2607892

Hello September !!!!

Hello September, 

Bulan ni paling yg dinanti sebab both my son Adam & Daniel will celebrate their birthday. 

So far takde plan apa2 lagi, just planning for small dinner with family member only. Tapi tula.. sometime nk bg anak happy, buatkan la birthday party for them kan. 

Rasanya kalau buat theme party pun fun jugak kan. Pirates ke, colour theme ke, super hero theme ke. Menarik jugak kan.

Wait and see la macamana nanti. In sha allah, akan update kat blog as well. Stay Tune!!!!







Tuesday, 25 August 2015

Home Workspace Ideas

Hello readers,
Since now da work from home, I need to have a place I can call my home office.

Memang ada banyak ideas tapi kena play with bajet juga kan.
Kalau yg bajet beribu tu leh pejam mata je pilih desk & chair kan.
Tapi my target nak cari desk & chair below RM150.
Korang rasa ada ke? I da jumpa and yes mmg below my bajet price.
Nak beli kt mana ye? Uollss jangan la pegi Ikea tu, meja paling murah pun dah RM90++.
Cuba korang pegi kat AEON Big ke, Giant ke, Tesco ke.
Just play with the bajet. And don't over the budget ok.
I nak share some ideas home office.
Kalau uolllss ada yg menarik pls share with me ye.























Sunday, 23 August 2015

Rawatan Alternatif - Bayi Demam Kuning dengan BVSM



Salam Semua, 
Harini sy nk share testimoni abt baby yg terkena demam kuning or Jaundis. Biasanya jaundis berlaku dari hari pertama hingga ke 4 tapi bergantung kepada jenis demam kuning. Sekiranya selepas 14 hari tidak ada tanda- tanda jaundis, baby anda terselamat dari terkena penyakit utama baby yg  baru lahir ni. 

Apakah rawatan demam kuning? 
Tahukah anda antara rawatan yg akan diberikan sekiranyan baby tadi dikenalpasti menghidap demam kuning adalah fototerapi - penggunaan cahaya bililight (bukan dengan cahaya matahari). Baby dibogelkan,mata mereka akan ditutup dan diletakkan dibawah cahaya bililight dan akan diteruskan sehingga bilirubin menurun. 

Tapi sekarang da ada rawatan alternatif untuk baby yg terkena demam kuning ni. Caranya senang je dengan selimutkan baby kita dengan tilam BVSM. 



Jom kita tengok testimoni pengguna BVSM utk baby mereka yg terkena demam kuning: 






Selain dari itu, BVSM juga ada banyak keistimewaan yg lain: 

*meningkatkan metabolisme badan 
* mengaktifkan fungsi-fungsi sel badan 
* menggalakkan peredaran darah
*meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun
* menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan
*menggalakkan fungsi jantung
*melegakan kepenatan dan kesakitan
*menggalakkan tidur yg sihat dan berkualiti

Dapatkan tilam BVSM dengan bayaran ansuran bulanan serendah RM60++ & kita juga ada promosi belian BVSM untuk bulan merdeka sehingga 31 Ogos 2015. Promo yg sangat berbaloi-baloi. Jom kita invest utk kesihatan keluarga kita. 

Diharap perkongsian ni sedikit sebanyak dapat membantu anda. Pls share to all ur family and friends too.