Wednesday 30 January 2013

Why I Love This Business???

Bila baca blog CDM Hanis, rasa macam nak share je tips Hanis on this matter.. Why we all choose this business... Kenapa?? Why?? Sure ramai yang nk sangat tau kan.... Thanks Hanis for the positive motivation tips....




  • I'm my own boss!! Tak yah nak dengar instruction from other person (taksuka).
  • Money works for me!! Yes!
  • Takde stress langsung!!!!
  • I manage my own time. Bangun sukati jer tido pun ikut suka, kalau rasa penat tido. hehe
  • Busy busy busyyyy?? = MORE MONEY!
  • I can pass on my title (diwarisi) to my children! Kalau I kerja jadi Doctor ke, Engineer ke i can't pass that to Hariz.
  • Fastest way to get money within short period. ie I need 30k for kitchen kabinet, simple! Work for it!! 1-2 bln biznes confirm dapat dah.
  • Dapat 100% full support from my leaders! Kalau bukak kedai sendri, pandai2 la kau survive sendri!
  • FREE Car, holiday 3 x 1 year, 5 figure income..? What else i can ask for! huhu
  • Special training provided by our leaders just to help us to grow our business FOC
  • I meet new people, make friends with them, and do bizz with them! Ikatan silaturrahim
  • Bila buat biznes, lagi mendekatkan diri kita pada Allah. Kita sentiasa meminta pada Allah untuk murahkan rezeki kita. ;) InsyaAllah
  • Plan marketing very very unique! Sistem ADIL & SAKSAMA. Bukan pyramid sistem yehh.
  • I don't have to dress up for office attire, i just can wear jeans as long as it look presentable!
  • On average I only work 2 hours daily!!
  • Takde sapa nak marah kalau tak keluar buat biznes pun. huhu
  • Ohh company ni takperlu disangkal lagi.. BSKL MAIN BOARD, CERTIFIED by KPDN HEP, FORBES 3 years in a row, Listed in Malaysia book of record! Wehuuuuu
 
Ada rasa bersemangat tak?? FOC trip, 5 star hotel stay... semua disediakan FOC.. Jom kita sama2 memajukan masa depan kita... bukan orang lain tapi diri kita sendiri...
 
Usaha, doa dan tawakal...
 
 
Want join us? Call me
 
 
Adlina
012 260 7892

No comments:

Post a Comment