Wednesday 25 December 2013

Alamak, Duit Gaji Sudah Habis!!!

Salam Readers, 
Pernah ke anda mengalami keadaan seperti ni. Kadang2 kita sendiri tak tau kan mana pegi duit kita. Withdraw duit tapi end up habis macam tu je. Ini memang biasa terjadi sebabnya tkde perancangan. Tapi ramai jugak yang kurang kesedaran tentang hal ni. 

Ada juga yang dah tau gaji bulanan tak cukup tapi masih buat tak tahu je. Zaman la ni, gaji sebulan RM6k pun tak cukup. Apatah lagi yang bergaji RM3k kebawah. Lagi la seksa kan...



Sama juga macam Ad dulu-dulu... bila dapat gaji je bayar itu ini.. end up tinggal la sikit.. nak cover utk sebulan tu.. memang sangat perit.. lagi2 ada hutang kad kredit.. masalah paling utama tu.. 

Now, alhamdulillah... setelah setahun dalam biz, semua hutang kad kredit dah dibatalkan.. sekarang shoping guna cash sahaja... peluang yang Ad nampak Ad terus rebut. Yang paling best bonus bulan pertama je da dapat RM4500. Campur duit gaji, banyak gak tu kan.. dah boleh bayar personal loan untuk biz, settlekan hutang kad kredit, etc... memang sangat membantu. Syukur sebab dipertemukan dengan biznes yang hebat & group yang sangat hebat.. GLAM & DLG.

Yang paling best about this biz is semuanya gunakan online - Social Media. Promote kat Instagram, FB & Blog je da boleh buat side income 4 angka sebulan. 

And sekarang makin ramai yang dah nampak kepentingan untuk buat side income ni. Setiap minggu ada je yang nk buat bisnes appointment, nak tau more details about biznes ni. Ye lah.. kalau surirumah boleh jana income 6 angka, takkan kita yang ada degree ni tak boleh kan.. Semua nya terletak ditangan kita sebenarnya. Kita kena selalu yakin dengan kebolehan & keupayaan diri sendiri. Bila kita perlu buat sesuatu utk masa depan kita, kita kena lah buat dengan bersungguh-sungguh. Rezeki takkan datang bergolek. Memang kena ada usaha yang jitu. Ilmu juga amat penting dalam menjalankan biz ni. 

Apa yang paling penting ialah kena berani untuk mencuba. Kena berani untuk keluar dari comfort zone kita. 

Perjalanan beribu batu bermula dari langkah pertama.

Ask me how to get RM4500 as your first bonus.
Memang biznes ni sangat berbaloi







No comments:

Post a Comment