Sunday 12 January 2014

Gear UP 2014 - Dynamic Leaders Group

Alhamdulillah, 
diberi lagi nafas oleh Allah untuk meneruskan kehidupan di dunia ni. Hari Isnin, bermula minggu yang baru dengan perjalanan hidup yang baru. 

Sabtu lalu baru saja selesai dengan 
Seminar SM/SSM for Dynamic Leaders Group yang diadakan di Bukit Kiara Resort.
 Hujung minggu yang sangat bermanfaat dan penuh dengan pengisian mengenai perjalanan bisnes ke arah yang lebih gemilang. Semuanya di ajar untuk menjadi Entreprenuer yang seimbang dunia & akhirat. 

Bermula dari jam 8pagi hingga jam 5 petang. Seharian menimba ilmu yang rasanya memberi suntikan semangat untuk meneruskan lagi perjuangan hingga ke garisan penamat. 

Jom kita tengok gambar sekitar seminar. 

Ucapan pembukaan by 
CDM Syukran (founder of DLG)
Presentation about Takwim Syarikat
Dulunya seorang Jurutera syarikat swasta dan sekarang sudah melibatkan diri secara sepenuh masa dalam bisnes. Pasangan kepada mentor dan leader hebat, CDM Maisarah Ibrahim (6 figure income lady)

Bakal DDM Waney
Presentation about Social Media
As GLAMPRENEURS and DLG, kumpulan kami adalah pioneer in online marketing for Hai-O Marketing products. 
Our method of business is 100% online base. 



Aktiviti brainstorming bersama semua rakan kongsi on how to start business with low capital and big bonus. Semua dapat belajar macamana pengiraan bonus dibuat. Good practice. 


Speaker yang ditunggu-tunggu, beloved CDM Maisarah Ibrahim (founder of Dynamic Leaders Group) on the topic "Jana Volume Jana Income". 
Ilmu dan tips yang sangat berguna untuk sama-sama dipraktikkan dalam perjalanan bisnes. 
Slogan CDM, "Hanya yang mampu bertahan saja yang akan berjaya".
CDM Maisarah juga bermula dengan berkerja sebagai jurutera di Putrajaya dan sekarang sudah mencapai ranking tertinggi as CDM and dah buat bisnes secara full time since 2009. She's also known as CDM Berjiwa Rakyat. Tak pernah lokek dengan ilmu dan selalu berkongsi tips-tips untuk berjaya. Putus asa tak pernah ada dalam kamus kehidupan CDM Mai. Kejayaan walaupun datang lambat ataupun cepat, usaha yang konsisten perlu ada dan perlu diselangi dengan doa memohon agar Allah akan mempermudahkan segala urusan kita didunia. Amin. 




Class end!!!
Sesi bergambar dengan CDM kesayangan with my dear partner.
Lets rock 2014!!
Lets make our dream come true!!

Seminar SM/SSM Dynamic Leaders Group
Bukit Kiara Resort
4 January 2014


No comments:

Post a Comment