Wednesday 12 June 2013

2013 DIAMOND NIGHT

Hello readers,
 
Pernah tak uolss mengalami situasi macam ni... You have so many baju /dress in your closet but you still want to buy new one. Same goes to me everytime nak attend big function like dinner night, wedding etc.
 
Peningnye nak cari yang sesuai kan. I'm still thinking nak pakai baju apa untuk our upcoming event - 2013 DIAMOND NIGHT. The most happening event in Hai-O untuk meraikan those yang dapat award and also Car Fund from company. Grand event and berprestij gitu. Tak saba nak pegi this coming 22 June 2013.
 
Maybe below selection and picture ni boleh bagi I idea what should I wear to this Grand Event kan. And I sangat in love the collection from the great designer - JOVIAN la siapa lagi. Such a talented designer. Kalau boleh every collection I nak beli.
 
 
Love the color!!!!
 
 
 
Love the design !!!!
 
 
 
 
 
Sangat Sleek kan !!!!
 
 
 
 
Sesuai tak for hijabista like me!!
 
 
 
Yang ni pun sangat gojes kan!!!
 

 
 
Sangat la rambang mata bila tengok semua ni kan. Rasanya yang mana satu sesuai. Semua kot. Lol. Boleh jugak beli for early shopping for Syawal nanti kan. What do you think? Agree.
 
 
 
 
 
Thank you Readers,
 
Adlina Emery
012 2607892
 

 
 


No comments:

Post a Comment