Sunday 23 June 2013

Next FOC trip is AUSTRALIA

 
Salam Readers,
Good news for all. FOC trip da open again and next destination is AUSTRALIA!! Yeayy!!
Menarik kan!! Yes, semuanya PERCUMA - flight ticket, hotel 5 star, transportation, food etc.. hanya perlu bawak duit untuk shopping kt sana and passport je. Bestnye!!!!
 
 
 
 
Untuk mereka yang masih tercari-cari lagi peluang untuk buat side income, ini lah peluang yang patut anda rebut. Untuk bulan June terutamanya, bonus RM4700 akan terus bank in ke account anda jika anda register as GLAMPRENEUR sekarang.
 
Masa dah tak banyak lagi ni, tinggal 7 hari je. Jom cepat2 buka minda and call
Ad 012-2607892 untuk business appointment. Nak atau Tak terpulang pada diri anda sendiri.
 
 
 
 
Business with GLAM hanya perlu guna online je. Tak perlu pegi rumah ke rumah atau call semua orang untuk ajak buat bisnes. Cara kami berbeza. Cara kami adalah dengan buka minda orang ramai tentang kepentingan pendapatan sampingan. Tentang kepentingan untuk "sediakan payung sebelum hujan".
 
 
 
 
Mungkin ramai yang masih tak percaya atau ragu2 tapi dengan adanya peluang bisnes ini dapat melahirkan ramai usahawanita yang berjaya. Mereka telah buktikan walaupun hanya seorang suri rumah tapi boleh berjaya dan memperolehi pendapatan 6 angka sekarang.
 
 
CDM Maisarah  & CDM Hanis Haizi dengan pendapatan 6 angka melalui bisnes ini.
 
 
Jadi apa tunggu lagi. Berapa lama lagi kita nak tunggu dan lihat. Orang lain dah menikmati hasilnya tapi kita masih di tahap yang sama. Buat keputusan dari sekarang dan fikirkan masa depan kita dan keluarga. In sha Allah, usaha kita akan berbayar dengan kejayaan!!!
 
 
Buka minda, buka hati kita untuk mengubah masa depan kita. Kalau kita mampu untuk lakukan yang lebih kenapa nak lengahkan. Betul tak? Jom keluar dari hidup biasa2 tapi kita terus melangkah kepada kehidupan yang luar biasa. In sha Allah, semuanya akan dipermudahkan. Amin.
 
Untuk maklumat yg lebih lanjut,
Whatsapp /SMS/WeChat
Adlina 012 2607892
 
Follow me on FB & Instagram
Adlina Emery
 
 
Thank you Readers.
 
 
 

 


No comments:

Post a Comment